MedComm și-a propus să fie un spațiu pentru idei și soluții la cele mai actuale provocări ale comunicării în sănătate. Într-un peisaj digital unde informația și dezinformarea circulă cu aceeași viteză, ediția din 27 martie, de la JW Marriott București, aduce perspectiva „360° în comunicarea în și despre sănătate”, punând accent pe dialog și soluții, claritate, selecția corectă a surselor și educație în relația cu pacienții și publicul larg.
Speakeri:
- Prof. Dr. Cătălina Poiană, Președinte CMR, Prorector UMFCD;
- Conf. Univ. Dr. Beatrice Mahler, Medic primar pneumolog, Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta, Conferențiar universitar abilitat, Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila, București;
- Dr. Adrian Pană, Expert politici de sănătate;
- Dr. Nicolae Fotin, Expert în reglementare farmaceutică, Fondator 360medical, Director Media Kompass;
- Conf. Univ. Dr. Alina Duduciuc, Conf. Univ. Dr., Coordonatoarea programului postuniversitar „Comunicare în domeniul sănătății” de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice SNSPA;
- Lect. Univ. Dr. Remus Ștefureac, Președinte STRATEGIC Thinking Group și Director General al INSCOP Research;
- Dr. Raluca Ghionaru, Medic Primar Medicină de Familie;
- Dr. Costin Duțu, Medic primar Chirurg, Doctor în Științe Medicale;
- Ana Maria Brânză, Campioana Olimpică, Multiplă Campioană Mondială și Europeană;
- Atena Boca, Fondator Comunitate LaPrimulBebe;
- Izabela Pănescu, Jurnalist de televiziune, Creator de Conținut;
- Ela Crăciun, Jurnalist și Creator de Conținut.
Subiecte
- Cum dezvoltăm strategii integrate pentru promovarea etică și eficientă a profesioniștilor în sănătate și a produselor destinate sănătății?
- Cum combatem dezinformarea în domeniul sănătății și ce strategii educaționale au la dispoziție cadrele medicale și publicul larg?
- Cum pot profesioniștii din sănătate să creeze mesaje cât mai clare în mediul online și să comunice cu impact cu publicul larg?
- Care sunt provocările actuale de comunicare ale medicilor în spațiul public și cum construim o relație autentică și empatică cu pacienții?
- Cum influențează efervescența mediului online comunicarea vizuală și interactivă în sănătate și care sunt provocările curente pentru pacienți și profesioniști?
- Ce implicații etice și responsabilități trebuie să luăm în considerare în era comunicării digitale pentru a respecta reglementările în vigoare?
Mai multe detalii AICI